Pianolärare, 10-15 timmar i veckan

• Musikpedagog/Musiklärare – 1-2 års erfarenhet

Utbildning

Krav

• Eftergymnasial utbildning två år eller längre inom Konst och media

Kompetenser

• Piano, undervisning musikskola

Meriterande

• Sång, undervisning musikskola

• Engelska

Meriterande

• Svenska

Om jobbet

Malmö Musikskola är en snabbväxande musikskola i Malmö. Som alternativ till Kulturskolan och de andra privata musikskolorna erbjuder vi kurser för vuxna och barn från 4 år i flera instrument, däribland bas, cello, fiol, gitarr, piano, saxofon, sång, trummor, trumpet.

Vi söker dig som brinner för att undervisa och följa dina elever långsiktigt och se dem utvecklas med din hjälp.

För att bli en del av vårt team bör du vara utbildad musiker eller musiklärare och ha erfarenhet av undervisning. Du behöver uttrycka dig väl på både engelska och svenska. Vi kan göra avsteg från kravet på svenska från fall till fall efter en avvägning av din yrkeserfarenhet och utbildning.

Vi har elever från 4 år till 70+ och på olika kunskapsnivåer, så det är viktigt att du kan möta var elev där den befinner sig mognads- och kunskapsmässigt. Arbetstiderna hos oss är vanligtvis ca 5 timmar/dag av effektiv undervisning och den är förlagd inom spannet 14:00-21:00 på vardagar och på helger ca 10:00-20:00.

Vi tillsätter tjänsterna omgående, så vänta inte med din ansökan.

Du söker tjänsten genom att klicka här